Translate

streda 3. augusta 2016

A teraz zase v realite :)

Ale som sa nádejala, že ju nalákam na počítač... 
Ale som sa nádejala, že aspoň nejaké hry (rozumej môj výber) budú lepšie, než žiadne... 
(Akože pozri moj včerajší optimistický článok, hehe.. 
http://elkatelka123.blogspot.com/2016/08/matematika-hrou-scitanie-odcitanie.html)

Pche... 
Tá moja dcéra ma prekukla... Má viac rozumu, než my všetci doma dokopy.. 

Ale.. Aspoň niektoré ju zaujali, dokonca natoľko, že sa neuspokojila s minimálnym počtom bodov potrebným na prejdenie danej úrovne, ale chcela to zdolať na "tri hviezdičky"... 


A ktoré ju teda zaujali?
Hra Brain Trainer - všetky typy úloh (Pamäť, Reakcie, Logika a Sústredenie) a hra The Shape... 
(Proste hocičo, len nie numerické príklady ako v škole...)



Ale, aj zajtra je deň a ja verím na zázraky... Tak som si povedala, že to so mnou nebude až také zlé a urobila som si dnes malú bezvýznamnú čiarku, že sme nelenili a pracovali aj cez prázdniny..

A odmena? Áno, bola aj tá... Vyrobili sme si kopec brmbolcov :)


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára