Translate

nedeľa 23. júla 2017

Doplnenie domácej knižnice...

Dnes padám na zadok!!!
To moje úžasné dieťa, ktoré ešte pred rokom-dvomi úplne odmietalo čítať, ma dnes požiadalo, aby som objednala ďalšie knihy!!!

 


Nestačilo, že sme boli v knižnici.. http://elkatelka123.blogspot.com/2017/07/hura-letny-rezim.html

Využila som našetrené peniažky a vhodne som ich investovala do doplnenia domácej knižnice.
Tak sem dávam moje knižné tipy pre vekové kategórie od 3 rokov... 



Pre chlapcov aj dievčatá sú super zábavné zošity s úlohami a nálepkami. Zabavia počas upršaných dní (ako ten dnešný) alebo počas dlhšej cesty autom na výlet... 
Samozrejme, že nesmú chýbať maľovanky a k tomu rozprávky o zeleninkových kamarátoch (ku ktorým som tiež prikúpila aj maľovanky pre našu predškoláčku Vikinku). Andrejko sa zaujíma o vesmír a autá, tak pre neho som vybrala knižky podľa týchto jeho záujmov. 

A čo Miške? No predsa už mládežnícku literatúru... Má rada knižky so záhadami a o zvietarách a myslím, že je vo veku, kedy sa už záujmy približujú aj ku vzťahom (sama som zvedavá, či ju to zaujme)... 


Miška sa hneď pustila do čítania knižky z edície Akty R - Ripleyho záhady: Záhada dračieho trojuholníka, od ktorej sa nevedela odtrhnúť a prečítala ju za rekordné 2 (DVA!) dni!!!




Ale ako správna mama som dala podmienku... Do ďalšej knižky sa môže pustiť až po tom, ako už prečítanú knihu spracuje do čitateľského denníka... Ale o tom zase nabudúce...

Dovtedy mi dajte vedieť Vaše tipy pre deti vo veku 4, 6 a 12 rokov... Prípadne sa pochváľte fotkami...

Prajem Vám pekné "Prečítané leto"... https://www.precitaneleto.sk/




































Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára