Translate

streda 20. apríla 2016

Dôvera v mamu posilnená...

Dnes som zase zachraňovala situáciu... Ráno medzi rečou spomenula, že ona nechce ísť do školy.. Tak som jej pripomenula, že má poobede výtvarnú.. Ona na to, že teda na výtvarnú sa teší, ale na vyučovanie nie.. Tak som zase zisťovala, čo je za tým... Milostivá mi dnes pred odchodom do školy vyklopila, že do včera mala mať hotový projekt z biológie... (vedela o tom týždeň)

Čo urobí bežná mama? 
Nechá, nech sa dieťa v škole samé vynájde...


Čo urobím ja? 
Aby zase nemala migrénu+zvracanie+horúčku, tak dohodnem neskorší odvoz do školy, dám jej výkresy, urobím riadky a nechám ju, nech teda píše a kreslí... 

Výsledok? 
Všetci spokojní, projekt hotový, dôvera v mamu posilnená... 




Neurobila som projekt za ňu, len som jej ukázala cestu, že to ide a že problémom sa nevyhneme zatajením, treba ich riešiť...

Čo by ste urobili vy???



#dyslexia #dysgrafia #porucha_pozornosti #skola #ADD #motivacia #integracia

1 komentár :

  1. Moja sestra ma presne s týmto ustavičný problém u 13ročného syna, ktorý je tiež dyslektik i dysgrafik. Avšak, on jej to povie až večer po tom, ako ho mal odovzdať. A ako sa on vynájde v škole? Pani učiteľke povedal, že je to mamina chyba že nemá projekt, lebo mu nedoniesla výkres (hoc ona o tom ani nevedela). Je to boj, chúďa malé už je na športovom gymnáziu a stále ma problémy. Niektoré učiteľky nie sú ochotné akceptovať jeho pomalosť v čítaní a písaní. Jediné však v čom našiel zaľúbenie je ruština a azbuka, asi preto, že písmo je viac kreslené. A tak sestra s dedom sedia s ním nad úlohami a spoločne pomáhajú s projektami. Sa smejeme, že i maturovať pôjdu svorne v trojici :-)

    OdpovedaťOdstrániť