Translate

utorok 5. apríla 2016

Vľavo - vpravo (náučné videjko)

A je tu nové videjko... Som si istá, že sa potešia nielen deti, ale aj mnohí dospelí...



Vľavo máme srdiečko...
Ktorou rukou kreslíš?

:)




Ako som sa vlastne nakopla konečne vytvoriť toto video? 
Nedávno som tu písala o pravákoch a ľavákoch... A potom o pletení korbáčov.. 
Pri názornej ukážke, ako sa veľkonočný korbáč pletie z prútov nám hovorili, ako sa majú prúty rozdeliť doprava a doľava a ako má ten ľavý ísť do stredu... A bol tu problém aj pre dospelých.. Kde mám tú ľavú ruku? Ktorý je pravý prút? 
Potom som si spomenula na Spievankovo, kde je pesnička o pravej ruke, nohe a pod... Už vtedy som si všimla, že deti sú dopletené, lebo spievajú pravú ruku a dávajú pred seba ľavú a naopak... 
Tak som na to išla "polopate"... Vpravo je predsa PRAVÁ a vľavo je predsa ĽAVÁ.. 
A bolo to.. 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára