Translate

štvrtok 7. apríla 2016

Začína sa o mne šepkať... Alebo: "Ahoj, deti, ja som Ella, naučím vás toho veľa..."

Občas sa rada pochválim... 
Áno, viem, samochvála smrdí, ale... Kto iný ťa pochváli??



Dnes sme boli na preventívnej prehliadke u lekárky a Mišku čakalo aj očkovanie... Samozrejme, že som jej to nemohla oznámiť vopred, aby sa nevystresovala a aby sme sa vyhli migréne.. 
Tak sme hodili reč o škole, o spôsobe učenia a pani doktorka sa aj so sestričkou pýtali na cudzie jazyky na škole... Boli prekvapené, že sa učia anglicky, nemecky aj rusky a ja som len vysvetlila, že my sa to doma učíme cez náučné videá, vďaka ktorým už aj mladší súrodenci "spíkujú" a "gavaria"... 
A spomenula som, že vlastne to ma motivuje k tvorbe SLOVENSKÝCH náučných videí pre deti... Lekárka sa usmiala, zvedavo sa pýtala na detaily, ale youtube kanál Elkatelka123 nepoznala.. Dokonca ani sestrička... Tak som im ho odporučila s mojim obvyklým začiatkom.. "Ahoj, deti, ja som Ella, naučím vás toho veľa..."
A vtom im to došlo... Veď to poznajú, sestrička to počúva z vedľajšej izby... A ja som sa potešila... 


https://www.youtube.com/elkatelka123

#naucne_videa #deti #slovensky #youtube

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára