Translate

utorok 24. mája 2016

Škôlka

Ocitla som sa v slovenskej realite...

Chyba plánovania, najmladší sa narodil v novebri... Rozdiel medzi mladšími deťmi je 1.5 roka a tak mi prostrednú v 3-rokoch neprijali do škôlky... Ani v 4 rokoch... Teraz mala 5 rokov, malý má 3 a pol a stále pre nich nebolo miesto v štátnej škôlke... A pri súčasných cenách súkromných škôlok si viete vypočítať, že taká škôlka pre dve deti stojí mnohokrát viac, než priemerný mesačný zárobok...

K tomu máme ešte najstaršiu školáčku, ktorej sa treba venovať...

A tak ja sedím doma s deťmi, o zamestnanie som prišla (keďže som nemohla v novembri nastúpiť) a dúfam, že sa pre ne tento rok nájde miesto... Viki už bude predškoláčka a malý bude mať v novembri 4 roky...

Vikinka sa vie sama obliecť, najesť, kreslí, lepí, strihá, najnovšie sa zaujíma o písmená... A stále sa pýta, čo ešte sa musí naučiť, aby ju konečne pani riaditeľka prijala do škôlky...

Tak prosím držte palce, nech sa to najbližší školský rok podarí a ja si budem môcť hľadať novú plnohodnotnú prácu... 


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára