Translate

streda 11. mája 2016

Odborníci, idete s dobou?

Na dnes ťažká téma :)

Uvítala by som názor/pohľad od ostatných rodičov, ale aj samotných 
odborníkov...
Prečo mám pocit, že veľmi málo odborníkov ide s dobou?? (psychológ, špeciálny pedagóg, logopéd...)
Včera som si tak nejak uvedomila, že mnohí z nich nepoužívajú internet, počítač, aktívne nevyhľadávajú nové veci, čakajú na predpísané školenia...
Je to len môj pocit?



Na nástenkách CPPPaP som našla papiere s odkazmi na užitočné web-stránky pre dyslektikov, dysgrafikov, dysortografikov.. Ale zarazilo ma, že to väčšinou boli ČESKÉ stránky..

Jediná slovenská bola Predys, ktorá je od roku 2004 a pravdepodobne dané OZ už aj zaniklo a Rocepo, kde je už mnou nedávno spomínaný program DysPro..
Akú máte vy skúsenosť? Ponúkajú vám odborníci nejaké materiály na doma - CD/DVD, webstránky a pod??

Vrámci môjho aktívneho hľadania som objavila aj ďalšie výukové užitočné stránky, tak sa o ne s radosťou podelím (a neskôr doma dcérka vyskúša a dáme do sveta našu recenziu):





http://lackovaj.unas.cz/index.htm - nenechajte sa pomýliť českou doménou, stránka je v slovenčine...



#dyslexia #dysgrafia #poruchy_ucenia




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára