Translate

utorok 8. marca 2016

Abeceda v slovíčkach

Marec 2014

Abeceda je jediné video, kde som sa pokúšala spievať.. 
Doteraz mi to mnohí vyčítajú.
Viem, že to môžem dať prespievať niekomu inému, čo má hudobné nadanie (na rozdiel odo mňa), ale vnútorný hlas mi to zatiaľ nedovoľuje.. Proste mám pocit, že už by to nebolo 100% "moje"..
Ale raz sa možno zlomím, keď príde vhodná chvíľa.
Pre niektoré detičky je tá abeceda rýchla a teším sa na každý ohlas a spätnú väzbu. Ak je niečo, čo by vám pomohlo, dajte mi prosím vedieť a ja sa do toho s radosťou pustím.
K rýchlej (spievanej) abecede pribudla Abeceda v slovíčkach.. 
Každé písmenko má svoje vyjadrenie, detičky si to môžu opakovať, učiť sa, priradiť.
Vikinka sa takto už naučila, že nie je Dikinka a že mama pije vodičku :-)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára