Translate

utorok 8. marca 2016

Naše zvieratká

November 2013

Jedného dňa som zistila, že deti môžu byť popletené z toho, čo im hovoríme. Ukazujeme im štekajúce čudo, ktoré deti volajú Havko a my tomu hovoríme Pes. Nehovoriac o tom, že to ešte môže byť aj Šteniatko. A pritom je to tak jednoduché - veď je to stále to isté zvieratko.
Tak mi napadlo urobiť video s našimi "domácimi" zvieratkami, kde budú spomenuté rôzne pomenovania pre to isté zvieratko, prípadne aj to, ako voláme mláďatko, aby vedeli, že to proste patrí k sebe.
A aby to bolo zaujímavejšie, u väčšiny zvieratiek je použitý aj autentický zvuk, ktoré vydáva. Medveďa som radšej dala bez zvuku, lebo som sa aj ja naučila, že ten milý medvedík nerobí brum-brum, ale vydáva dosť zúrivé ručanie, haha. 
A tak vzniklo video o našich zvieratkách.


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára