Translate

utorok 8. marca 2016

FARBY

Október 2013

Som len obyčajná mama. Čo robí veci sama. A tak vznikli videá pre detičky.
Začalo to Spievankovom. Jednotka, dvojka, trojka, potom prišla Fíha.
A keď to nestačilo, prešli sme na anglické videa.
A potom mi to došlo.
Prečo také neviem nájsť po slovensky?
Tak som začala.
Najprv som urobila videá k existujúcim pesničkám, čo naspievali M. Podhradská a R. Čanaky. Ale kvôli autorským právam som ich nemohla šíriť ďalej. Tak som zozbierala všetky svoje talenty (haha).
Môj zámer bol jasný - som mama, nemám peňazí nazvyš a preto chcem deťom púšťať niečo, čo je ZADARMO.

Určite to poznáte.
Idete s deťmi po vonku, zrazu neďaleko uvidíte červené auto, vedľa modré, potom znova červené, biele. 
Tak nejak som začala Vikinku učiť farby. Dvanástykrát sme išli okolo bieleho auta, tak sa pýtam:
"Aké je to auto?" 
Čakám, že Vikinka konečne uhádne. Nie, pamätá si len jednu farbu (modrú). Tak skúšame ďalej.
Doma pri kreslení vezmem do ruky pastelku a už sa pýtam: "Aká je to farba?" A už si aj odpovedám: "Zelená, je to farba zelená." A príde na rad iná farba a ja znova ukazujem a vysvetľujem a učím.
Potom to prišlo. Nápad... A vzniklo videjko o farbách. Tak, ako to učím Vikinku. Tak, aby to pochopili hlavne malé deti.

A vzniklo prvé video - FARBY


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára