Translate

utorok 8. marca 2016

Abeceda

November 2013

Otvorené priznávam, škola nám nejde podľa predstáv. Ale snažíme sa. Áno, píšem v množnom čísle, hoci ja už do školy dávno nechodím.
Dôvod je jednoduchý - moje dieťa nie je z tých, ktoré si školské povinnosti robia samostatne.
Ja som to už prijala a nehanbím sa otvorené rozprávať o tom, že moja dcérka má problémy s učením, že sa stále viac a viac preukazuje dyslexia, dysgrafia a porucha pozornosti. Že hoci je bystrá a vraj nadpriemerne inteligentná, čítanie a písanie je pre ňu utrpením a škola nočnou morou, ktorú každodenne zmierňujeme motiváciou a hľadaním si správnych cestičiek.
Často sme pozerali rôzne anglické videá, ktoré ju naozaj bavili a videla som, že si aj veľa veci z nich zapamätala. A nielen ona, ale aj Vikinka. Jedného dňa prišla zo školy, že sa treba naučiť naspamäť abecedu. Po anglicky ju už skoro celú vedela, veď je v pesničkách. Ale po slovensky nie. Tak som sadla za počítač a pustila sa do práce.
Aj keď spievať neviem, prerobila som tu anglickú verziu na našu - slovenskú. A tak vzniklo video Abeceda.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára