Translate

streda 9. marca 2016

PROTIKLADY

Február 2016

Aha, nove videjko... :) Páči? Nepáči?
Medzi mojimi prvými videami bolo aj video o tom, čo je veľké a čo malé... 
Ale chýbali mi tam ostatné protiklady... Dlhý-krátky, pekný-škaredý, otvorený-zatvorený, deň-noc... 




Tešila som sa sama zo seba, že som sa znova nakopla a začala znova tvoriť.. V hlave mám stále dosť nápadov a kým deti spia, tak mám aj trochu času... 
Pomaly mi ale v hlave vŕta myšlienka, že čo ďalej.. 

Videá sú obľúbené... 
Videá pomáhajú deťom.. 
Videá sú zdarma na youtube... 

Ja som ostala s deťmi doma bez práce, lebo sa nenašlo pre ne miesto v škôlke... Na toto nikto nepozerá... Viki bude mať o chvíľu 5 rokov a Andrejko už mal v novembri 3... Do práce som sa vrátiť nemohla, lebo si ich nemôžem dovoliť dať obidvoch do súkromnej škôlky ani zobrať so sebou na celý deň so sebou... Rodičák skončil.. 
Hop sa, hor sa, práca pre flexibilnú hypermatku - sem sa!
Myslím, že viacdetná matka je ideálny zamestnanec... Má veci zorganizované, keďže rodina aj domácnosť fungujú... Je v ideálnom veku.... Ďalšie deti už neplánuje... Ak je navyše kreatívna, ochotná sa učiť, vie šoférovať, ovláda cudzí jazyk = COOL!!! Už len ju treba motivačne ohodnotiť a "som ready" :)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára