Translate

utorok 8. marca 2016

Malý počtár (po mojom, čiže "a la Ella")

November 2013

S vytváraním videí som pôvodne začala tak, že som k už naspievaným pesničkám len urobila obraz. Určite máte tiež doma piesne od M.Podhradskej a R.Čanakyho. U nás nestíham vymieňať CD-čká.
Urobila som videjká k trom ich pesničkám, poslala som im ich, či by mi nedali súhlas to voľne publikovať v mojom prevedení. Bohužiaľ, autorské práva sú jasne dané a takáto kombinácia nemohla ísť do sveta. A tak vlastne začala moja vlastná tvorba.
Ako sme tak počítali strany trojuholníka a štvorca, spomenula som si na video Malý počtár, ktoré som dávno urobila na pesničku od M.Podhradskej a M.Čanakyho. Tak som si povedala, že veď je to riekanka a keď ju narozprávam ja, video môže ísť medzi deti. Možno je to trochu nudné, aj mne sa páči viac naspievaná verzia, ale spievať neviem a kvôli deťom som volila spomalenú verziu. A tu je výsledok.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára