Translate

utorok 8. marca 2016

Zvieratká sveta

Október 2013

Zvieratá, to je u nás doma zábava číslo jeden. Miška sa ako malá nehrávala s bábikami. Zaujímali ju všetky možné zvieratká - či už dinosaury (už ako škôlkarka ich vedela viacero pomenovať a ja som si na ich menách často lámala jazyk), koníky, psy, mačky.
V škôlke sa rada hrávala v kúte so zvieratkami. Jej snom je mať vlastnú farmu a starať sa o kone a ďalšie zvieratá. Asi to máme v génoch, lebo ja som tiež ako mala milovala zvieratá. Z krúžkov som si vyberala akvaristický, prírodovedný, turistický. Domov som nosila žubrienky, žaby, ježkov, škrečky, vodných slimákov a kopec ďalších, z čoho mojej mame vlasy dupkom stavali.
A tak nejako je logické, že aj Vikinka sa od malička hráva so zvieratkami a bábiky idú bokom. Jasné, že aj vie, ako sa väčšina z nich volá. Ale. V poslednom čase vždy, keď bol niekde na obrázku lev, Viki povedala "tiger". A tak som vysvetľovala. Lev má hrivu, tiger má pásiky. Lev nemá pásiky, má veľkú hrivu. Aha, tam má pásiky, je to tiger. Také veľké vlasy sa volajú hriva. Hrivu má lev.
Tak šup šup - mama sadla za počítač - a vzniklo video o zvieratkách. Teda, zatiaľ len o tých svetových.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára