Translate

streda 9. marca 2016

Motivačné ohlasy

Marec 2016

Ďakujem všetkým za ohlasy, zozbierala som si pár motivačných komentárov k mojim videjkám.
Muž sa ma doma pýta, že čo z toho mám, keď na tom nič nezarobím...
Je to dobrý pocit na dušiVďaka Vám.



Čo mi je nekonečnou motiváciou? Toto:

Dobrý večer, chcem sa Vám veľmi poďakovať. Vaše videá som nedávno objavila a veľmi pomáhajú môjmu 2,5ročnému drobcovi, ktorému sa vôbec nechcelo rozprávať. Vždy sa na ne teší a o dušu počíta a menuje farby (pol slova), tak nakoniec ste praktickejšia ako všetky fíhy a spievanková. Ešte by ste mohli skúsiť nejakú zázračnú básničku pre nočník vymyslieť, keby aj tá fungovala :D Obdivujem Vás, ako máte krásne spracované tie animácie a ako sa milo prihovárate. Lenka

Dakujem vam krasne za super videa mojmu synovi sa neskutocne paci ma 3,5 roka a nechcelo sa mu rozpravat vdaka vasim videam sa rozhovoril a naucil strasne vela kazdy den ked pride zo skolky tesi sa na elu.

Dobry den prajem, poziadala som Vas o priatelstvo, lebo sa mi velmi pacia Vase videa pre deticky, su superne dakujem M.

Dobrý deň, až dnes som prišla na to kto má také úžasné videá na youtube!!! Chcem sa Vám veľmi pekne poďakovať. Pracujem v materskej škole a tieto videjká s deťmi veľmi často pozeráme a opakujeme... Klobúk dolu, ste úžasná!!!!!

Ahoj Eli,ja sa k tým tvojim videjkám toľko vraciam:) Sú krásne!Janík kukal raz - teda asi 10x ovocie... (máme veľmi pomalý internet tu - hneď to vedel naspamäť skoro, a odvtedy to sú už asi 3 týždne, čo to nevidel: a stále pýta, alebo náhodne cituje...

Ahoj Ella, zaujali ma Tvoje náučné videa. Dajú sa nejako stiahnuť, alebo odkúpiť pre môjho drobca. Veľmi rád sa na ne pozerá. Ďakujem F

Dobrý deň, ElaDnes som náhodou natrafila na vaše náučné videá. Sú skvelé. Skláňam klobúk pred vašou šikovnosťou a kreativitou. Určite ich začnem využívať, nakoľko žijeme v Nemecku a musím sama učiť deti - hlavne slovenčinu :) .Nerozmýšľali ste nad tým, že by ste si ich dali patentovať alebo ponúkli napr. Ministerstvu školstva ako učebnú pomôcku pre školy a škôlky? Ešte som pozrela len pár, ale sú naozaj fantastické.Ďakujem, prajem veľa nových nápadov a pekný deň :) . Uršula

Elka,chcem sa veľmi poďakovať za náučné videá, ktoré ste vytvorili a sprístupnili na stránke. Náš Martinko (3 roky) má logopedickú diagnózu, nenaberá slová z prostredia ale veľmi rýchlo sa učí cez obrazovku - videjká veľmi pomôžu Ďakujeme. Z.

mata - toto su naše top a konečne môžem poďakovať osobke ktorá to všetko zrealizovala velké ĎAKUJEM....

Dobry den nehnevajte sa ze vas otravujem ale dnes sme so synom narazili na vase uzasne videa.... Klobuk dole! A zaroven dakujem ze sa podelite s nimi :) T.

Dakujeme krasne za Vasu snahu, naozaj nas to potesilo, skoro trojrocna dcerka je nadsena, velmi sa jej to paci, co pozna napr.farby tak vykrikuje, co nepozna, uci sa v tichosti s otvorenou pusou - napr. rocne obdobia... dokonca to ocenila aj moja skoro trinastrocna pubertiacka, co vsetko skritizuje pod ciernu zem, ze je to perfect... dakujeme este raz, R.I.

katka - Si velmi sikovna. Uz som pouzila tvoje prezentacie aj pri mojej praci v skolke. Dakujeme

Príjemný hlas,nádherné video,skvelá grafika. T.

michala - moj maly otvori rano oci a mami zapni Ahoj deti ja som Ela :) dnes o 4tej rano :)

Super je to.....mladšia to už pozerá a staršia prišla tiež a nevie spustiť oči z toho.........úžasná si. Ďakujem S.

ďakujem, synátor sa mi práve naučil mesiace (opakovali a učili sme sa to asi milionkrát a až teraz to vie pekne po rade a to to videl len raz a už recituje a doteraz nič. D.

Radi Vas sledujeme na youtube :) dakujeme za Vasu kreativitu a cas a tesime sa na dalsie krasne videjka. K.

Ahoj :) práve som sa cez FB dostala k Tvojmu videu na Youtube o farbách - je skvelé, určite ho budem aplikovať pri výučbe našich dcér...a tešíme sa na ďalšie...ďakujeme, si šikovná maminka :) nech sa Ti darí.K.

Vybrane Slova - Super didaktická pomôcka, ak ste len ako píšete obyčajná mama, tak tomu nie je podľa mňa tak, lebo máte v sebe viac ako obyčajná mama a to je pedagogický talent. Celé video spĺňa všetky atribúty účinnej edukácie pre vizuálov a audio deti. Ďakujem použijem pre dcéru na zopakovanie. D.

Dakujeme za zdielanie! dcerke som pustala farby, velky uspech. aj som sa pri tom pobavila - na kazdu otazku "aka je to farba?" jednoznacna odpoved: "zlta" :) - a ked sa trafila do zltej hovori: "uz viem teta" :) :) :) . tie videa bol super napad, ste sikovna. S.

Moja kričí ...cem ellu a viem že jej to musim pustit,odomna nechcela farbu ani počuť a tu na videjku počúva a kecá do toho :) L.

Všetko je pre nás aktuálne, M. pozeral s otvorenou pusou a aj S. práve berie vybrané slová, určite budeme púšťať a keď bude CD, tak sa oň prvá hlásim. L.

Oceňujem takéto kreatívne nápady, je jedno či vieš spievať alebo nie, podstatné je aký efekt to má u detí. Podľa mňa je to skvele spracované. Btw:práve som pustila "tvary" Ahoj deti... a potencionálny ocko mojich detí zbystril sluch a už aj pekne odpovedá všetko, čo sa tam pýtaš :D, on je také decko vo veľkom tele :D M.

Po všetkých tých prečítaných príspevkoch v našej skupinke ,, poruchy učenia a ADHD,, kam sa zapájaš intenzívne, ti ďakujem za túto kreatívnu a nápomocnú prácu, ktorú robíš s láskou pre deti. Patrí ti VEľKá VĎAKA. Si skvelá. C.



Možno sa časom niekto nájde, kto mi pomôže nájsť cestu, ako ďalej... Momentálne som ostala bez práce, takže si vážim každé euríčko... 
  • Mojim cieľom nie je zarábať na deťoch (prípadne ich rodičoch), ideálne je buď nájsť nejakého sponzora, ktorý na vlastné náklady urobí DVD nosiče a rozdá zdarma do detských čakární, materských centier, materských škôl, prípadne základných škôl a on si na oplátku bude môcť na daný DVD nosič umiestniť svoju reklamu (a môže k tomu pridať províziu pre mňa)... 
  • Druhá možnosť je zamestnať takúto kreatívnu osôbku (rozumej mňa, flexibilnú hypermatku) a mať z jej kreativity osoh na dlhšiu dobu :)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára