Translate

utorok 8. marca 2016

Zelenina

November 2013

Na sídlisku máme jednu malú večierku. 
Je hneď pri ihrisku a tak sme sa tam denne zastavili cestou z ihriska, aby sme si kúpili čerstvé pečivo, prípadne nejaké ovocie a zeleninku.

Jedného dňa prídeme do večierky a Viki sa rozbehla k bedničkám so zeleninkou a kričí: "Korn, korn!" A už berie do rúk krásne zlaté kukuričky, aby sme si ich mohli doma uvariť.

Naučila sa to z videí, čo deťom doma púšťam. Jedno z nich je o zelenine - úplne jednoduché a zábavné. To na deti zaberá. Teda aspoň na tie moje.

Nemám nič proti angličtine, som len rada, keď viem, že sa to naučili, ale znova som trošku pátrala po internete, či nenájdem niečo o zeleninke po slovensky. Nenašla som. Tak šup-šup do práce a pomaličky som vytvorila video Zeleninka.


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára